18 Temmuz 2016 Pazartesi

BOZCAADA CAMPİNG


Yaklaşık 1 haftadır işlerimin yoğunluğu nedeniye içerik paylaşımı yapamadım.Bugün paylaşacağım tatil alternatifi ,doğayla iç içe olacağınız, şehrin gürültüsünden ve kalabalığından  uzak dinlenebileceğiniz camping şekli.Doğayla iç içe olacağınız bir kaç günden sonra stresiniz azalacak,kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.

Çanakkale'nin Bozcaada ilçesinde,adanın güneyinde yer alan Bozcaada camping'te ister çadırınızı kurun,isterseniz karavanınızda tesisin kamp alanından yararlanın  ya da bungalow evlerden birinde kalın.Bozcaada'nın güzelliklerini paylaştığım içeriklerde sürekli anlatıyorum.Bazı yazılarımda  Bozcaada da bulunan konaklama yerlerinin tanıtımını yaptığımı hatırlıyorum.  Sealife'ın bu sayısında camping olanaklarından bahsedelince ekonomik tatil arayanlar için uygun olacağını düşündüğümden paylaşmak istedim.

Çadırınız yoksa tesis size kendi çadırlarında konaklama imkanı da sunuyor.Kamp alanında her gün taze kahvaltı,soğuk ve sıcak mezeler,özel yöreye ait yemekler sunuluyor.Tesise çadırıyla giden müşterilere iki farklı alan var.Biri giriş kısmında sazlardan  ve asma yapraklarından yapılmış gölgelik kısım,diğeri ise mükemmel bir manzara eşliğinde tatilinizi geçireceğiniz çam ağaçlarının altı.Gün içerisinde kitabınızı okuyabilir veya güneşin tadını çıkarabilirsiniz.Bu sıcacık ortamda yeni insanlarla tanışacak ve yeni arkadaşlıklar edineceksiniz.Eğer kamp hayatını seviyorsanız,sizlere doğa güzelliklerinden ve denizden faydalanabileceğiniz bu tatili kaçırmamanızı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

POPÜLER MEKANLAR

İSTANBUL'DA PLAJ KEYFİNİ SEDEF ADASI'NDA YAŞAYIN

 Cumartesi gününü Sedef Adası'nda geçirince buradaki güzellikleri sizlerle paylaşmaya karar verdim.  Sedef Adası İstanbullular tarafın...